OMconference logo

Spreker

Erik Luijts

Research Director

Erik Luijts is al 25 jaar marktonderzoeker bij meerdere toonaangevende onderzoeksbureaus en volgt met grote belangstelling heel het denken rond klantentevredenheid, customer experience en meer algemeen de relatie tussen consument en merk. Erik is een pragmatische marktonderzoeker: door het stellen van goede vragen en het leggen van creatieve verbanden proberen inzichten op te sporen. En die inzichten dan in een krachtig verhaal gieten waarmee managers beslissingen kunnen nemen. Daar draait het om in marktonderzoek. De grootste uitdaging? De responsgraad op enquêtes en interviews verhogen door van de deelname ook een positieve experience te maken. Daar gaan we voor bij DataSynergy.

Wanneer

15u10 - 15u40

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Ben je vertrouwd met de Net Promoter Score (NPS)? Dan weet je dat heel wat bedrijven met deze maatstaf in kaart brengen hoe sterk de relatie is tussen hun merk en hun klanten. In Erik’s presentatie kom je te weten hoe je meer uit de NPS kunt halen. Door een kijkje te nemen onder de motorkap van deze tool zal je in staat zijn om een aantal valkuilen te omzeilen. Je zal ook leren dat de NPS een grotere voorspellende kracht voor succes en groei in de ene sector heeft dan in een andere. We bekijken wat de redenen hiervoor zijn, en hoe je hiermee kunt omgaan om de relatie tussen je merk en je klanten te versterken. We illustreren het verhaal met voorbeelden, cases en resultaten van een eigen marktonderzoek. Geboeid door customer experience, klantentevredenheid en klantentrouw in tijden van recessie? Kom dan zeker luisteren naar deze presentatie.

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding