OMconference logo

Spreker

Harald Dumoulin

Managing Partner & Storyteller

Harald Dumoulin is zaakvoerder en storyteller van Smartpresentations. Specialist in PowerPoint design en presentatie advies. Iedereen kan een PowerPoint maken. Maar als je reputatie ervan afhangt, als je mensen wilt overtuigen van jezelf, je idee of je bedrijf dan moet je dat overlaten aan professionals. Harald en zijn team van specialisten zorgen zowel qua verhaallijn, design en technische mogelijkheden van PowerPoint dat elke presentatie boeiend is en overtuigt.

Wanneer

16u00 - 16u30

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

Stem je bedrijfsvoorstelling of verkooppresentatie af op wat je potentiële klant wil horen of nodig heeft. Te vaak wordt in een verkooppresentatie een verhaal verteld dat geen rekening houdt met wat je gesprekspartner boeit of wat de insteek was van de meeting. Het hele verhaal en alle mogelijke producten en diensten worden gepresenteerd. Echte waarde creëer je echter pas als je tijdens het gesprek je verhaal afstemt op wat je gesprekspartner verwacht en inspeelt op zijn/haar noden. Een interactieve presentatie met een sterke waardevolle verhaalopbouw tijdens een erg belangrijk moment in het verkoopproces. Storyteller en Presentatie-expert Harald Dumoulin geeft je tijdens deze expertsessie praktisch inzicht hoe je tijdens een eerste voorstelling bij een potentiële klant meer waarde en impact kunt creëren.

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding