OMconference logo

Spreker

Alexander Hoogewijs

CEO

Alexander Hoogewijs is een expert in no-code/low-code ontwikkeling. In 2016 richtte hij, samen met Dieter Crombez, SiteManager op, een cloudgebaseerd webdesignplatform dat digitale bureaus en marketingteams in staat stelt om digitale ervaringen te bouwen zonder dat er code geschreven hoeft te worden.

In 2021 besloot Alexander om de exclusieve technologiestack van SiteManager te benutten en de web3-markt te betreden, waarbij hij het platform binnen die ruimte vestigde. Hierdoor wordt SiteManager een toonaangevende speler voor makers en merken die de mogelijkheden van NFT's willen benutten om communities op te bouwen, fan engagement te vergroten en loyaliteit te belonen.

Wanneer

12u00 - 12u30

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

NFT's: The Future of Loyalty

Duik in de boeiende wereld van Web3-technologie. Ontdek tijdens de keynote van Alexander Hoogewijs hoe marketeers NFTs kunnen gebruiken als een vernieuwende manier om communities te bouwen, fan engagement en merkbetrokkenheid te vergroten.

Tijdens de keynote deelt Alexander zijn persoonlijke ervaringen en bespreekt met jullie enkele use cases van bekende Belgische merken. Zo krijgen jullie bv een exclusieve inkijk in het innovatieve Magic Circle-project van Studio100 en ontdekken jullie waarom zij ervoor hebben gekozen NFT-technologie als hoeksteen van hun visie te gebruiken.

Zonder teveel buzz en hype, deelt Alexander inzichten en praktische strategieën om NFTs op een slimme manier in te zetten. Laat je inspireren terwijl we verkennen hoe we met deze nieuwe technologie de interactie tussen merken en consumenten kunnen verbeteren.

#underthehood #beyondthehyp

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Intro
OMcollective

Intro

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Welkom met koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding