OMconference logo

Spreker

Ellis Oosterlinck

Copywriter

Ellis Oosterlinck is copywriter bij Tailpage, een software die inspeelt op de lokale zoekintenties van internetgebruikers. Een nichetopic binnen SEO, maar wel een met dezelfde spelregels die zoekmachines zoals Google opleggen. Maar als copywriter gaat ze liever the extra mile. Niet alleen schrijven om online gevonden te worden, maar ook om te informeren, te overtuigen. Om te laten proeven en te ervaren. Om verhalen te vertellen en merken te (laten) beleven. Om een publiek te raken, vast te houden en betrokkenheid aan te wakkeren. En dat allemaal in tijden van AI. Onbegonnen werk, of net niet?

Wanneer

10u40 - 11u10

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

December 2022. OpenAI laat ChatGPT op de wereld los. Marketing professionals over de hele wereld zijn verstomd, verwonderd. Ze springen op de kar, spotten opportuniteiten en stroomlijnen hun job met artificiële intelligentie. Het is een meerwaarde, zoveel is zeker. Maar we moeten kritisch blijven, want AI stoot ook op enkele limieten bij het creëren van content. 

Hoe gaan we als contentmakers met die limieten om? Waar maakt menselijkheid het verschil? En vooral: hoe creëren we als marketing professionals een symbiose tussen AI en onze eigen expertises? Vandaag, maar ook binnen pakweg vijf jaar. 

 

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Intro
OMcollective

Intro

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Welkom met koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding