Spreker

Ender Scholtens

CEO

Ender Scholtens (°1999) is een ronkende naam in de Vlaamse onlinewereld. Wanneer Ender in 2018 als jonge student begint met vloggen, schopt hij het al snel tot één van de presentatoren van het mediaplatform TAGMAG. Hij wordt ‘TAGMAG insider’ en neemt deel aan online series als Challenge AcceptedThe Express en Student Confessions.

Als online content creator focust Ender nu vooral op z’n eigen vlogs én eigen podcast Gossip Guy. Hierin praat hij wekelijks met een bekende gast over (on)interessante onderwerpen’. In mei 2023 stak Ender zijn allereerste live podcast in elkaar voor een select publiek met als doel zich klaar te stomen voor meer en grotere shows. Die kwam er begin 2024 ook in een bijna uitverkochte Arenberg in Antwerpen. 

Maar daar stopt het niet voor Ender. Vaak treedt hij naar voor als public speaker op tal van grote events, zowel nationaal als internationaal en dankzij het succes van zijn podcast en vlogs wordt hij opgemerkt door verschillende productiehuizen en zenders en denkt hij mee na over nieuwe formats, zowel voor als achter de schermen.

 


 

 

Wanneer

14u00 - 14u30

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Tijdens OMconference 2024 neemt content creator Ender Scholten marketingbeslissers mee in de wereld van Gen Z en hoe merken deze digitale generatie succesvol kunnen bereiken. In zijn keynote deelt Ender waardevolle tips om als merk authentiek en relevant te blijven.

Daarnaast legt hij uit waarom elk platform zijn eigen strategie nodig heeft en waar er nog onbenutte kansen liggen voor merken. Met zijn frisse kijk en concrete aanbevelingen biedt hij marketingprofessionals essentiële inzichten om een duurzame band op te bouwen met de consumenten van morgen.

 

 

 

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term