
Spreker
Erik Luijts
Erik Luijts is al 25 jaar marktonderzoeker bij meerdere toonaangevende onderzoeksbureaus en volgt met grote belangstelling heel het denken rond klantentevredenheid, customer experience en meer algemeen de relatie tussen consument en merk. Erik is een pragmatische marktonderzoeker: door het stellen van goede vragen en het leggen van creatieve verbanden proberen inzichten op te sporen. En die inzichten dan in een krachtig verhaal gieten waarmee managers beslissingen kunnen nemen. Daar draait het om in marktonderzoek. De grootste uitdaging? De responsgraad op enquêtes en interviews verhogen door van de deelname ook een positieve experience te maken. Daar gaan we voor bij DataSynergy.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score
Ben je vertrouwd met de Net Promoter Score (NPS)? Dan weet je dat heel wat bedrijven met deze maatstaf in kaart brengen hoe sterk de relatie is tussen hun merk en hun klanten. In Erik’s presentatie kom je te weten hoe je meer uit de NPS kunt halen. Door een kijkje te nemen onder de motorkap van deze tool zal je in staat zijn om een aantal valkuilen te omzeilen. Je zal ook leren dat de NPS een grotere voorspellende kracht voor succes en groei in de ene sector heeft dan in een andere. We bekijken wat de redenen hiervoor zijn, en hoe je hiermee kunt omgaan om de relatie tussen je merk en je klanten te versterken. We illustreren het verhaal met voorbeelden, cases en resultaten van een eigen marktonderzoek. Geboeid door customer experience, klantentevredenheid en klantentrouw in tijden van recessie? Kom dan zeker luisteren naar deze presentatie.