OMconference logo

Spreker

Joke Claessen

Impact- en waardetransformatie lead

Na een lange strategische carrière aan agentschapszijde bij oa TBWA/TEQUILA, focust Joke vandaag op impact en waarde gedreven transformatie. Hoe kunnen bedrijven hun narratief optimaliseren om bij te dragen tot een betere toekomst? Hoe bouw je dat positieve impact narratief op? Welke 4 P’s-stappen moeten je nemen voor People en Planet? En wat is daarvan de voorbode op organisatorisch of bedrijfsniveau? Als 1-vrouwsteam gelooft Joke in co-creatie en samenwerking met klanten en teams waar ze hen onderdompelt in inspiratie, strategie en creatief denken. Ze heeft een rijke en brede ervaring in retail, B2B, food, services, kleine en grote bedrijven, nationaal en internationaal. Haar rol: van inspiratie tot implementatie, van innovatie tot communicatie, van begeleiden tot uitwerken. Snel, analytisch, creatief en gedreven. Altijd voor people én planet. KEYNOTES – MARKETINGSTRATEGIE – COMMUNICATIE - TRANSFORMATIE- of IMPACTWORKSHOPS

 

 

 

Wanneer

11u20 - 11u50

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Een crash course in impactvolle impact

Vandaag nemen we allemaal stappen om onze business duurzamer uit te bouwen. Maar hebben we wel voldoende impact? En wie zijn dan onze impact-stakeholders? En hoe pakken we dat optimaal aan? Met strategische inzichten en praktische tips helpt Joke je op weg om impactvoller impact te creëren. Sneller, breder, langer. En laat ze je ook meteen ontdekken waarom druppels nooit meer hetzelfde voor je zullen zijn.

 

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding