
Spreker
Joke Claessen
Joke Claessen focust zich sinds enkele jaren op Meaningful Transformation. Zij helpt marketeers en CEO's om bedrijven en merken te transformeren naar een meer betekenisvolle toekomst. Dit door collaboratieve workshops vertaald in strategie en actie. Duurzaamheid is een key pijler van Meaningful Transformation. En duurzaamheid maakt van de marketeer een belangrijke speler om een betere toekomst te creëren. Joke heeft meer dan 15 jaar ervaring in leading communicatiebureaus (Ogilvy, TBWA/TEQUILA) en 10 jaar als freelance marketing- en communicatiestratege voor grote bedrijven, KMO's en start-ups, in B2C en B2B: Colruyt, Veritas, Rubio, Humidur, Huis voor Veerkracht, OKay, Acotec, Dreamland, NIVEA, Norvana, beliès, Argenta, Volvo, Flexiq, Nestlé ...
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
All you ever wanted to know about sustainability but were afraid to ask
Vervangt duurzaamheid purpose? Zijn mijn klanten er klaar voor? Moet ik nog wachten? Hoe maak ik de juiste duurzame keuzes? Wanneer moet ik erover communiceren? Wat is duurzaam voor ons bedrijf? Dit en veel meer vragen zullen op 25 intense minuten beantwoord worden.