
Spreker
Joke Claessen
Na een lange strategische carrière aan agentschapszijde bij oa TBWA/TEQUILA, focust Joke vandaag op impact en waarde gedreven transformatie. Hoe kunnen bedrijven hun narratief optimaliseren om bij te dragen tot een betere toekomst? Hoe bouw je dat positieve impact narratief op? Welke 4 P’s-stappen moeten je nemen voor People en Planet? En wat is daarvan de voorbode op organisatorisch of bedrijfsniveau? Als 1-vrouwsteam gelooft Joke in co-creatie en samenwerking met klanten en teams waar ze hen onderdompelt in inspiratie, strategie en creatief denken. Ze heeft een rijke en brede ervaring in retail, B2B, food, services, kleine en grote bedrijven, nationaal en internationaal. Haar rol: van inspiratie tot implementatie, van innovatie tot communicatie, van begeleiden tot uitwerken. Snel, analytisch, creatief en gedreven. Altijd voor people én planet. KEYNOTES – MARKETINGSTRATEGIE – COMMUNICATIE - TRANSFORMATIE- of IMPACTWORKSHOPS
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Een crash course in impactvolle impact
Vandaag nemen we allemaal stappen om onze business duurzamer uit te bouwen. Maar hebben we wel voldoende impact? En wie zijn dan onze impact-stakeholders? En hoe pakken we dat optimaal aan? Met strategische inzichten en praktische tips helpt Joke je op weg om impactvoller impact te creëren. Sneller, breder, langer. En laat ze je ook meteen ontdekken waarom druppels nooit meer hetzelfde voor je zullen zijn.