OMconference logo

Spreker

Renout van Hove

Chief GrowthAgent

Renout werkt op het snijvlak van data-activatie, privacy, datamonetisatie en technologische innovatie. Mensen doen een beroep op hem om hen voor te bereiden op het komende decennium en om de perfecte opkomende storm van data-explosie, privacyrevoluties en de opkomst van platforms en ecosystemen te trotseren. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring met het laten groeien van grote bedrijven en het opstarten en opschalen van kleinere bedrijven tot een omzet van meer dan 1 miljoen EUR. Hij is geen man van theorie maar van praktijk. Hij heeft datagedreven transformaties geïmplementeerd en beheerd voor IT-bedrijven, wereldwijde retailers, verzekeringsmaatschappijen en consumentenmerken in België en daarbuiten. Voordat hij in 2014 naar Salesforce in België overstapte, bekleedde hij verschillende leidinggevende commerciële functies bij Dell. Vandaag, naast het zijn van een oprichtend partner van Growthagent, is Renout de auteur van Obsessed (2019), nog steeds het enige boek over Customer Data Platforms. Hij schrijft momenteel een nieuw boek over data-ecosystemen genaamd 'Vanity'. Hij kent zijn weg in datamodellen, datagedreven organisatieverandering, marketing, verkoop en servicetransformatie, funnelbeheer & conversieprestaties en klantbelevingsinnovatie. Daarnaast heeft hij ook veel technische kennis. Hij werkte meer dan 10 jaar met salesforce.com ecosystemen, implementeerde actief HubSpot met GrowthAgent als officiële HubSpot-partner, en voerde leveranciersselectieanalyses uit in verschillende contexten. Hij is een toonaangevende autoriteit op het gebied van customer data platforms (CDP) en werkt momenteel intensief aan de zakelijke kant van AI-transformatie. Renout heeft ook Ahold Delhaize bijgestaan bij het veranderen van de organisatie en het adviseren van senior leiderschap over nieuwe teamstructuren om snellere innovatie mogelijk te maken, waardoor de organisatie technologieën beter kan benutten voor hyperpersonalisatie – en optimaliseert hoe de merken klanten herkennen

Wanneer

14u30 - 15u00

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Het is niet de Metaverse die het komende decennium zal dicteren. Maar hoe je je digitale universum buiten de muren van je bedrijf kunt uitbreiden, dat zal het verschil maken. Terwijl velen van ons nog steeds proberen te begrijpen hoe we een Customer Data Platform kunnen gebruiken om first-party data te benutten en te activeren, is de Data Clean Room de volgende grote golf die onze Martech-stacks zal raken. Data clean rooms zijn beveiligde, privacy-compatibele omgevingen die zijn ontworpen om het gecontroleerde delen en verwerken van gevoelige gegevens tussen meerdere partijen te vergemakkelijken. Deze virtuele ruimtes stellen adverteerders, uitgevers en andere belanghebbenden in staat om gegevens te analyseren en te verwerken terwijl ze zich houden aan privacyvoorschriften en de privacy van gebruikersinformatie beschermen.

Door een veilig platform te bieden, stellen data clean rooms organisaties in staat waardevolle inzichten te verkrijgen zonder de privacy in gevaar te brengen. Een must-attend keynote als je echt de kracht van je gegevens wilt ontketenen. Inspirerend, maar ook met bruikbare inzichten over hoe je kunt beginnen.

 

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Intro
OMcollective

Intro

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Welkom met koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding