OMconference logo

Spreker

Tim De Witte

Owner van Hello Archie

Tim De Witte studeerde Marketing en Accountancy-Fiscaliteit. Hij startte zijn professionele carrière in 2003 als account manager bij Lyreco België en werd in 2005 Product Manager Lyreco Benelux. In 2007 ging hij een internationale uitdaging aan als Lyreco Group Marketing Executive (Europa, Noord-Amerika en Azië) om in 2010 terug te keren als Marketing Director Lyreco Benelux.

In 2013 maakte hij, na de overname door private equity, de overstap naar de Belgische Distributiedienst als Chief Commercial Officer waar hij verantwoordelijk was voor sales, marketing, innovatie en public affairs.

In de acht jaar als CCO, begeleidde hij het bedrijf door 2 transformaties. De eerste door de ontwikkeling van de marketing activiteiten en de overname en integratie van het digitale promo en shopping platform myShopi. De tweede door de overname en integratie van CityDepot en Dockx Select in te zetten op logistieke diversificatie en value added logistiek.

In 2021 startte Tim De Witte Hello Archie, een family concept webstore. Met zijn selectie aan play-, party-, mobility-, wear-, interior- en care-producten, richt Hello Archie zich op de gehele leefwereld van kinderen van 0 tot 6 jaar.

Naast zaakvoerder van Hello Archie, is Tim De Witte ook regelmatig gastspreker op events en adviseert hij een aantal Belgische ondernemingen.

Wanneer

14u30 - 15u00

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Hello Archie, is een family concept webstore die het welzijn, de ontwikkeling en het speelplezier – “Weg met schermtijd!”- van kinderen centraal plaatst. Merken als Konges Slojd, Grapat, HVID, Charlie Crane, Binibamba, Ette Tete en Minois Paris vind je in hun aanbod. Duurzaamheid, kwaliteit, een educatief karakter en design zijn essentieel bij de selectie van hun producten.

In deze sessie komen alle uitdagingen van een Belgische start-up aan bod: branding, customer activatie, customer retention,… Vanaf de opstart tot en met de huidige internationalisering. Hoe bouw je een speciality e-commerce speler uit in een sterk competitief landschap?

 

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Intro
OMcollective

Intro

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Welkom met koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding