OMconference logo

Spreker

Claudia Verswyver

Duurzaamheidscoördinator

Claudia Verswyver (35) steekt als gepassioneerde duurzaamheidscoördinator bij A.S.Adventure graag de handen uit de mouwen. Hands-on? Dat mag je letterlijk nemen: tijdens een River Clean Up ruimt ze gewoon zelf mee zwerfafval op. Practice what you preach, heet dat!

Als mama van 2 jonge kindjes is ze gedreven om een verschil te maken. Hoe precies? Door te durven, te bewegen, te groeien en te inspireren. Dat is ook exact wat een bedrijf nodig heeft om vooruit te kunnen en om duurzaamheid te integreren in alle aspecten van het bedrijf. En het dan ook uit te stralen. Het is zeggen wat je doet en vooral doen wat je zegt

 

Wanneer

14u40 - 15u00

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Connection is key: before you speak, listen

Duurzame marketing is vooral geen loze beloftes maken. Een bedrieglijke of holle belofte, dat is er eentje waar je klanten, of bij uitbreiding de maatschappij, geen belang aan hechten. Daarom begint goede communicatie bij connectie met je community. Om te weten wat er leeft bij je klanten, moet je luisteren. Pas dan weet je precies wat je moet doen.

We zoomen graag in op wat A.S.Adventure richting geeft, en welke concrete stappen het bedrijf al heeft gezet. Duurzaamheidscoördinator Claudia Verswyver vertelt tijdens deze talk in alle transparantie over activaties, jezelf opnieuw uitvinden met circulaire services, de kracht van loyaliteit en meer.

Bestel nu jouw early bird ticket

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Erik Luijts
DataSynergy

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
RikVera

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Sofie De Vlieger
Renewi

Green Marketing of Marketing for Green? Sustainable Marketing of Marketing for Sustainability? Of toch beide?

Tom Maes
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
wimvemeulen

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden