
Spreker
Eline De Munck
Eline De Munck: van mediafiguur naar succesvolle ondernemer
Eline De Munck (°1988) begon haar carrière in de media, maar vond haar ware passie in ondernemen. In 2015 richtte ze Odette Lunettes op, een high-end brillenmerk dat intussen internationaal succes kent.
Met een scherp oog voor merkstrategie en design groeide Odette Lunettes uit tot een gevestigde naam in vele landen. Odette Lunettes investeert in de groei en verdere expansie van het bedrijf.
Haar ondernemersmentaliteit draait om durf, innovatie en een lange-termijnvisie. Ze zoekt strategische samenwerkingen en denkt groot: haar ultieme doel is wereldwijde bekendheid. Door haar doorzettingsvermogen en strategisch inzicht is Eline een inspirerend rolmodel voor jonge ondernemers.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Brand met een smoel
Eline De Munck, oprichtster van het succesvolle brillenmerk Odette Lunettes, richt zich in haar inspirerende talk op het belang van een sterke merkidentiteit. Volgens haar is het cruciaal om niet alleen een goed inzicht te hebben in wie je klanten zijn, maar vooral om een helder beeld te hebben van wie jij zelf bent als merk. Die zelfkennis vormt de basis van een authentieke merkbeleving. Het is pas wanneer je als merk echt weet waar je voor staat en dit ook consequent weet uit te stralen in alles wat je doet, dat je een duurzame connectie kunt opbouwen met je doelgroep.