OMconference logo

Spreker

Erik Luijts

Managing Partner

Erik Luijts werkt al 25 jaar in marktonderzoek, zowel aan de klantzijde als aan de kant van marktonderzoeksbureaus. Hij is momenteel één van de managing partners van DataSynergy, een 100% Belgische marktonderzoeksboetiek die bemand wordt door ervaren kwalitatieve & kwantitatieve onderzoekers. Naast zijn marktonderzoeksactiviteiten, biedt Erik coaching diensten aan voor het bouwen van krachtige presentaties en ‘public speaking’. In deze rol coacht Erik sprekers van TedX Antwerpen en is hij een actief lid van Toastmasters, een wereldwijde organisatie die mensen in hun kracht zet om te leren spreken voor een publiek. 

Wanneer

11u40 - 12u00

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

In deze tijden waarin zelf een enquête opstellen makkelijker is dan ooit via allerlei doe-het-zelf software is de uitdaging van marktonderzoek verschoven naar haar essentie: de juiste vragen stellen. In de context van duurzaamheid betekent dit: welke vragen kunnen we stellen aan de consument en hoe kunnen we met de antwoorden betere beslissingen nemen voor onze duurzame marketing? Erik Luijts neemt jullie mee naar de zin en onzin van het meten van duurzaamheid in marktonderzoeken en geeft suggesties voor uw eigen KPI’s rond het meten van duurzaamheid. Erik Luijts heeft 25 jaar ervaring in kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek, zowel aan klantenzijde als bij meerdere research agencies. Vandaag is hij één van de managing partners van DataSynergy, een 100% Belgisch en onafhankelijk bureau van 8 ervaren en gepassioneerde professionals die hun klanten ondersteunen met no-nonsense, kwaliteitsvol marktonderzoek.

Save the date 2 oktober 2023

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
o2o Bicycle Leasing

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Herman Toch
Flrish

Duurzame marketing in een transitieperspectief

Joke Claessen
Meaningful Transformation Coach

All you ever wanted to know about sustainability but were afraid to ask

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Lennert Vintevogel
Tailpage

Dubbele duurzaamheid van local SEO

Lola Van Damme
Tailpage

Dubbele duurzaamheid van local SEO

Maarten Clochet
OMcollective

DUURZAAM. GROEN. ZINVOL. Where you at, marketeers?

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Nicolas Block
King George

Making memories with experience design

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Hoe reviews kunnen bijdragen aan een hogere conversie en een duurzame klantrelatie

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Pieterjan Verhaeghen
Bolt Energie

Voor een missie tegen de stroom in gaan

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
Nexxworks

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Rollie Williams
Climate Town

The dangers of greenwashing and the future of marketing

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Stefaan Vandist
Switchrs

Bouw het en ze zullen volgen.

Tom Maes
o2o Bicycle Leasing

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
Bubka

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden