
Spreker
Erik Luijts
Erik Luijts werkt al 25 jaar in marktonderzoek, zowel aan de klantzijde als aan de kant van marktonderzoeksbureaus. Hij is momenteel één van de managing partners van DataSynergy, een 100% Belgische marktonderzoeksboetiek die bemand wordt door ervaren kwalitatieve & kwantitatieve onderzoekers. Naast zijn marktonderzoeksactiviteiten, biedt Erik coaching diensten aan voor het bouwen van krachtige presentaties en ‘public speaking’. In deze rol coacht Erik sprekers van TedX Antwerpen en is hij een actief lid van Toastmasters, een wereldwijde organisatie die mensen in hun kracht zet om te leren spreken voor een publiek.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen
In deze tijden waarin zelf een enquête opstellen makkelijker is dan ooit via allerlei doe-het-zelf software is de uitdaging van marktonderzoek verschoven naar haar essentie: de juiste vragen stellen. In de context van duurzaamheid betekent dit: welke vragen kunnen we stellen aan de consument en hoe kunnen we met de antwoorden betere beslissingen nemen voor onze duurzame marketing? Erik Luijts neemt jullie mee naar de zin en onzin van het meten van duurzaamheid in marktonderzoeken en geeft suggesties voor uw eigen KPI’s rond het meten van duurzaamheid. Erik Luijts heeft 25 jaar ervaring in kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek, zowel aan klantenzijde als bij meerdere research agencies. Vandaag is hij één van de managing partners van DataSynergy, een 100% Belgisch en onafhankelijk bureau van 8 ervaren en gepassioneerde professionals die hun klanten ondersteunen met no-nonsense, kwaliteitsvol marktonderzoek.