OMconference logo

Spreker

Erik Luijts

Managing Partner

Erik Luijts werkt al 25 jaar in marktonderzoek, zowel aan de klantzijde als aan de kant van marktonderzoeksbureaus. Hij is momenteel één van de managing partners van DataSynergy, een 100% Belgische marktonderzoeksboetiek die bemand wordt door ervaren kwalitatieve & kwantitatieve onderzoekers. Naast zijn marktonderzoeksactiviteiten, biedt Erik coaching diensten aan voor het bouwen van krachtige presentaties en ‘public speaking’. In deze rol coacht Erik sprekers van TedX Antwerpen en is hij een actief lid van Toastmasters, een wereldwijde organisatie die mensen in hun kracht zet om te leren spreken voor een publiek. 

Wanneer

10u40 - 11u00

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

In deze tijden waarin zelf een enquête opstellen makkelijker is dan ooit via allerlei doe-het-zelf software is de uitdaging van marktonderzoek verschoven naar haar essentie: de juiste vragen stellen. In de context van duurzaamheid betekent dit: welke vragen kunnen we stellen aan de consument en hoe kunnen we met de antwoorden betere beslissingen nemen voor onze duurzame marketing? Erik Luijts neemt jullie mee naar de zin en onzin van het meten van duurzaamheid in marktonderzoeken en geeft suggesties voor uw eigen KPI’s rond het meten van duurzaamheid. Erik Luijts heeft 25 jaar ervaring in kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek, zowel aan klantenzijde als bij meerdere research agencies. Vandaag is hij één van de managing partners van DataSynergy, een 100% Belgisch en onafhankelijk bureau van 8 ervaren en gepassioneerde professionals die hun klanten ondersteunen met no-nonsense, kwaliteitsvol marktonderzoek.

Bestel nu jouw early bird ticket

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
RikVera

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Sofie De Vlieger
Renewi

Green Marketing of Marketing for Green? Sustainable Marketing of Marketing for Sustainability? Of toch beide?

Tom Maes
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
wimvemeulen

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden