Spreker

Isabel Verstraete

Founder

Isabel is een veelzijdige groeistrateeg die organisaties in heel Europa helpt groeien met doelgerichtheid, zorg en duidelijkheid.

Haar 20-stappen CARE Principles Leadership-gids helpt leiders om meer betrokkenheid te creëren bij diverse en multigenerationele teams en zo duurzame groei te realiseren.

Haar klanten variëren van multinationals tot start-ups in alle sectoren binnen Europa (Zeeman, Filliers Distillery, Lee Cooper, KitchenAid, Rubenshuis, enz.).

Bekende universiteiten zoals Vlerick, Nyenrode Business Universiteit en de Vrije Universiteit Amsterdam verwelkomen Verstraete regelmatig als gastdocent, waar ze haar transformerende inzichten deelt die geworteld zijn in de CARE-principes, en zo een blijvende impact achterlaat op de leiders van morgen.


 

 

Wanneer

10u00 - 10u30

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

How to grow your organization with purpose, care and clarity.

In de huidige snel veranderende en overvolle markt draait succes niet alleen om het vergroten van externe zichtbaarheid of het creëren van een overtuigend merkimago—het gaat erom dat je leidt met doelgerichtheid, zorg en duidelijkheid van binnenuit.

Echt merkopbouw begint met je mensen. Wanneer je prioriteit geeft aan de zorg voor je medewerkers, leg je de basis voor een merk dat zowel intern als extern floreert. De CARE-principes—Samenwerking, Wendbaarheid, Betrouwbaarheid en Empathie—zijn essentieel om niet alleen externe groei te stimuleren, maar ook om een doelgerichte, veerkrachtige cultuur te koesteren.

Deze keynote is bedoeld voor marketeers en HR-leiders die navigeren door de constante veranderingen in de huidige samenleving. Het CARE-principes-raamwerk biedt een duidelijke weg naar transformatie en helpt organisaties toekomstbestendig te worden door strategie, cultuur en merk op één lijn te brengen.

 

 

 

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term