
Spreker
Julie Veryser
Van het bouwen aan merken bij Procter & Gamble tot het vormgeven van wereldwijde merkverhalen bij Google en AB InBev: Julie leidt nu het wereldwijde merkteam van Tony’s Chocolonely in Amsterdam. Ze stuurt de strategie, campagnes en content aan om Tony’s missie te ondersteunen: het beëindigen van uitbuiting in de cacao-industrie. Als voorvechter van purpose-driven storytelling en challenger brands brengt Julie gedurfde ideeën tot leven, zowel op als buiten de werkvloer. Als ze geen campagnes aan het bedenken is, vind je haar waarschijnlijk met een margarita in de hand, zingend bij karaoke of juichend langs de Tour de France.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt
In mijn talk ga ik dieper in op het ontstaan van Tony's en hoe we een verschil maken in de cacao-industrie. Momenteel werken nog steeds zo'n 1,5 miljoen kinderen onder illegale omstandigheden in cacao, en daar wil Tony's een einde aan maken.
We doen dit door bewustwording te creëren over misstanden in de industrie, zelf het goede voorbeeld te geven en anderen te inspireren om te volgen. Bij Tony's pakken we alles net wat spraakmakender aan dan anderen.
Maar je hoeft geen Tony's Chocolonely te zijn om impact te hebben. Elk bedrijf kan verschil maken in zijn categorie. Hopelijk geeft deze talk je inspiratie die je kunt toepassen in je eigen industrie.