OMconference logo

Spreker

Michel De Baer

CEO van OMcollective en Tailpage Ondernemer, inspirator en uitvinder

Michel komt uit een ondernemersmilieu. Zijn grootouders waren oprichter en eigenaar van Brouwerij De Baer in Sint-Niklaas. Langs moeders kant wordt Juwelier Bulteel uitgebaat en langs vaders kant werd het bedrijf Isoall (isolatiemateriaal) opgericht en in  2018 verkocht aan de Tectum Group. Met andere woorden, ondernemen werd met de  paplepel ingegeven.  

In 2009 zag OMcollective het levenslicht. In 2022 telt het bedrijf al meer dan 50 digital marketing consultants, experts en strategen die het klantenportfolio meehelpen hun ‘digital move’ te maken.

Michel is een ondernemer pur sang. De voortdurende stroom aan nieuwe ideeën en projecten die in zijn hoofd zitten, wil hij tot uitvoering brengen. Michel heeft daarnaast een heel grote voorliefde voor alles wat met duurzaamheid heeft te maken. Daar ligt ook de basis voor het OMconference thema voor dit jaar. 

“100% elektrische vloot tegen 2022”

Wanneer

10u10 - 10u30

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Duurzame marketing is serious business.

Traditionele marketing is geen duurzame marketing. De principes van marketing die we nu gebruiken, hebben hun basis in de jaren 70 gelegd. Om de transformatie naar een duurzame wereld te maken, hebben we een andere kijk op marketing nodig. Een nieuwe, verbeterde versie gericht op duurzaamheid, balans en de juiste weg inslaan. Een versie die zijn impact heeft op alle schakels in de bedrijfs- en klantenjourney. Of het nu gaat over het aanwerven van de juiste mensen of het aantrekken van nieuwe klanten. Het moet om de juiste reden gebeuren en het moet goed zijn voor jouw bedrijf. 

Duurzame marketing is geen eindstation, maar een reis naar een duurzame en sociale wereld. Duurzame marketing helpt deze verandering waar te maken door op een andere manier naar marketing te kijken. Verwacht geen wollige talk, maar wel een wake-up call voor marketing decision makers om de juiste beslissingen te nemen. 

Let's meet

Save the date: 3 oktober 2023

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
o2o Bicycle Leasing

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Erik Luijts
DataSynergy

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Herman Toch
Flrish

Duurzame marketing in een transitieperspectief

Joke Claessen
Meaningful Transformation Coach

All you ever wanted to know about sustainability but were afraid to ask

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Lennert Vintevogel
Tailpage

Dubbele duurzaamheid van local SEO

Lola Van Damme
Tailpage

Dubbele duurzaamheid van local SEO

Maarten Clochet
OMcollective

DUURZAAM. GROEN. ZINVOL. Where you at, marketeers?

Nicolas Block
King George

Making memories with experience design

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Hoe reviews kunnen bijdragen aan een hogere conversie en een duurzame klantrelatie

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Pieterjan Verhaeghen
Bolt Energie

Voor een missie tegen de stroom in gaan

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
Nexxworks

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Rollie Williams
Climate Town

The dangers of greenwashing and the future of marketing

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Stefaan Vandist
Switchrs

Bouw het en ze zullen volgen.

Tom Maes
o2o Bicycle Leasing

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
Bubka

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden