
Spreker
Saskia Van Uffelen
Saskia werkt al meer dan 25 jaar in de ICT- en telecombusiness. Ze is ook aangesteld als ‘Digital Champion’ om België te vertegenwoordigen bij de Europese commissie. In 2011 roept Data News haar uit tot ICT Woman of the Year. Sinds dan ontpopt ze zich als een rolmodel: niet alleen als topmanager en digitaal ambassadeur, maar ook als vrouwelijk ondernemer die een drukke job weet te combineren met een gezin van vijf kinderen. Saskia pleit steevast voor een nieuwe manier van werken waarbij de kwaliteiten van alle generaties – babyboomers, generaties X, Y en Z – ten volle aan bod komen.
🎤 Powered by Read My Lips
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf. Elke rol zal een digitale rol zijn.
In 2040 verwacht ik slechts 1 factuur per maand te ontvangen, waarin ik mijn kosten voor verzekeringen, communicatie, reizen, de opvoeding van mijn kinderen, energie, ... hergroepeer.
Onze maatschappij verandert en schreeuwt om een nieuw model. We leven in een digitaal tijdperk waar alles en iedereen met elkaar verbonden is, waar de concurrentie niet langer vanuit de sector komt en klanten, gebruikers en burgers op de stoel van de bestuurder zitten. Gegevens zijn goud waard en delen is het nieuwe hebben. Het digitale tijdperk vereist een nieuwe aanpak en een nieuw model.
Dus wat wordt 'marketing' in de toekomstige connected data-wereld waar openAI geïntegreerd is in al onze processen?
Technologie en chat GPT (Generative Pre-trained Transformer) zullen ook een belangrijke impact hebben op de manier waarop marketing in de toekomst wordt gedaan.