OMconference logo

Spreker

Ann Maes

Founder FLRISH / purpose & transition

Ann heeft een internationale carrière uitgebouwd met het bouwen en beschermen van de reputatie van mensen, merken en organisaties. Als managing director en hands-on reputatiestrateeg werkte ze voor wereldbekende én piepkleine merken. Met passie, overtuiging en nieuwsgierigheid. Ze is gedreven om via ondernemen en organiseren een sterkere maatschappij te bouwen. In haar boek The Positive Sum Game - geschreven met haar partner Herman Toch - laat zij zien hoe profit en purpose een positief samenspel vormen waarbij iedereen wint.

🎤 Powered by Read My Lips

Wanneer

13u50 - 14u20

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Hoe communiceer je over duurzaamheid? Wat is te veel, te weinig, te snel, te laat … of het slimme op het juiste moment? Communicatie en rapportage over duurzaamheid kunnen een echte sterkmaker zijn voor je merk, bedrijf of organisatie. 

Hoe pak je dat doeltreffend en authentiek aan? 

Lees: hoe vind je jouw D-spot (dat is de plek waar beleid en communicatie rond duurzaamheid elkaar op de fijnste manier vinden)?

 

Ann neemt je mee in een stappenplan dat leest als een computerspel. Je tekent een gameplan uit, je slingert langs valkuilen en je zet je troeven optimaal in om sterker te worden. 

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Intro
OMcollective

Intro

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Welkom met koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding