OMconference logo

Spreker

Herman Toch

Purpose & transition specialist

Herman gelooft dat onze wereld volop in transitie is. Hij is een sterk pleitbezorger van de zogenaamde ‘purpose economy’: een positieve kijk op winst als een duurzaam ondernemingsmodel. Herman is de auteur van ‘Happy Profit’ en ‘Transformeren Om Te Overleven’, het beste marketingboek van het jaar in België en Nederland. Voor hij zich profileerde als onafhankelijk denker, auteur en bedrijfsconsultant werkte Herman als global VP marketing voor Sara Lee / Douwe Egberts en was hij de CEO van Censydiam, een motivational agentschap voor marktonderzoek. Recent verleende hij zijn bijstand en raad aan Cristal, VGZ, Durligner, Milcobel, Ultimaker, Joker, Mobilant, Maxeda (Brico/Praxis), Heinz, Elho, DO-IT, JBC en Colruyt. Herman heeft een diploma in Business Economics (Gent) en een MBA in marketing (Vlerick Management School). Samen met zijn echtgenote Ann Maes schrijft hij het verhaal bij FLRISH: ‘Beter voor mij + beter voor de wereld’. Zij schreven eerder ook al het boek ‘The Positive Sum Game’.

 

 

Wanneer

12u10 - 12u30

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Duurzame marketing in een transitieperspectief

We moeten duurzame marketing een transitiecontext plaatsen. Pas dan krijgt het pas echt betekenis. Stuurt marketing aan op echte systeemverandering in sectoren zoals voeding of zorg? Of is marketing al tevreden met het verduurzamen van wat er is? Hoe ver reikt de ambitie van de marketeer? Hoe ver reikt jouw ambitie als marketeer?

 

Save the date 2 oktober 2023

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
o2o Bicycle Leasing

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Erik Luijts
DataSynergy

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Joke Claessen
Meaningful Transformation Coach

All you ever wanted to know about sustainability but were afraid to ask

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Lennert Vintevogel
Tailpage

Dubbele duurzaamheid van local SEO

Lola Van Damme
Tailpage

Dubbele duurzaamheid van local SEO

Maarten Clochet
OMcollective

DUURZAAM. GROEN. ZINVOL. Where you at, marketeers?

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Nicolas Block
King George

Making memories with experience design

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Hoe reviews kunnen bijdragen aan een hogere conversie en een duurzame klantrelatie

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Pieterjan Verhaeghen
Bolt Energie

Voor een missie tegen de stroom in gaan

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
Nexxworks

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Rollie Williams
Climate Town

The dangers of greenwashing and the future of marketing

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Stefaan Vandist
Switchrs

Bouw het en ze zullen volgen.

Tom Maes
o2o Bicycle Leasing

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
Bubka

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden