OMconference logo

Spreker

Sarah Parent

Co-founder & Chief Ecological Officer

Sarah is geen typische milieuactiviste. Ze heeft ook een zwak voor reizen en koestert het plezier van het leven. Toch is ze vastbesloten om bij te dragen aan een betere wereld door milieuvriendelijke praktijken in haar dagelijkse routine op te nemen. Sarah begrijpt dat het niet realistisch is om meteen een enorme impact op de wereld te creëren. In plaats daarvan gelooft ze in de kracht van kleine, zinvolle acties die een verschil maken. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit van haar inspanningen - een haalbare, maar impactvolle aanpak. Sarah kiest daarom voor de middenweg.

 

Wanneer

15u10 - 15u40

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

Ecohacks voor een betere toekomst

In haar gloednieuw boek ‘Not your average climate activist’ brengt Sarah een verhaal van middenwegactivisme boordevol ecohacks. Op OMConference zal Sarah hacks en tips delen om de emissies van jou en/of jouw organisatie vandaag al te verminderen aan de hand van gemakkelijk implementeerbare veranderingen.  Ze zal het daarnaast ook hebben over wat Go Forest en het ecosysteem Go Family doen en waarom het belangrijk is om naast reductie ook terug te geven aan de planeet. Zowel de groene als de blauwe long van onze aardbol hebben dringend hulp nodig.

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding