OMconference logo

Spreker

Saskia Van Uffelen

Digital Manager

Saskia werkt al meer dan 25 jaar in de ICT- en telecombusiness. Ze is ook aangesteld als ‘Digital Champion’ om België te vertegenwoordigen bij de Europese commissie. In 2011 roept Data News haar uit tot ICT Woman of the Year. Sinds dan ontpopt ze zich als een rolmodel: niet alleen als topmanager en digitaal ambassadeur, maar ook als vrouwelijk ondernemer die een drukke job weet te combineren met een gezin van vijf kinderen. Saskia pleit steevast voor een nieuwe manier van werken waarbij de kwaliteiten van alle generaties – babyboomers, generaties X, Y en Z – ten volle aan bod komen. 

 

🎤 Powered by Read My Lips

Wanneer

14u30 - 15u00

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf. Elke rol zal een digitale rol zijn.

In 2040 verwacht ik slechts 1 factuur per maand te ontvangen, waarin ik mijn kosten voor verzekeringen, communicatie, reizen, de opvoeding van mijn kinderen, energie, ... hergroepeer.

Onze maatschappij verandert en schreeuwt om een nieuw model. We leven in een digitaal tijdperk waar alles en iedereen met elkaar verbonden is, waar de concurrentie niet langer vanuit de sector komt en klanten, gebruikers en burgers op de stoel van de bestuurder zitten. Gegevens zijn goud waard en delen is het nieuwe hebben. Het digitale tijdperk vereist een nieuwe aanpak en een nieuw model.

Dus wat wordt 'marketing' in de toekomstige connected data-wereld waar openAI geïntegreerd is in al onze processen?

Technologie en chat GPT (Generative Pre-trained Transformer) zullen ook een belangrijke impact hebben op de manier waarop marketing in de toekomst wordt gedaan.

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency

Own your story. Or someone else will.

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding