Timetable

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Een crash course in impactvolle impact

Inclusie op de werkvloer en branding

Alles moet online? Of toch niet?

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Own your story. Or someone else will.

10 mythes in retail (design)

PR as an effective branding tool

Ecohacks voor een betere toekomst

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

Trap niet in de val van fake news!
Welcome - Atrium
Intro

Hoe verder?

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.
Lunch & networking

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up
Korte pauze

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Artificiële Intelligentie (A.I.)
Drinks - Atrium