Ontmoet de sprekers
Op OMconference krijg je insights van heel wat experts ter zake en leer je boeiende cases kennen. De sprekers brengen één voor één een boeiende kijk op wat duurzame marketing voor hen betekent en leggen uit hoe je er als marketing beslissingsnemer mee aan de slag kan.
Alexander Hoogewijs
SiteManager The future of (No-) Code

Charlotte Dhont
O2O Bikes Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jaucquet
Healthusiasm Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Femke Helon
3Motion Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail 5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Michel De Baer
OMcollective Duurzame marketing is serious business.

Olivier François
Too Good To Go Marketing in een Social Impact Company

Philip Vanassche
Kozaron Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Reinout Van Zandycke
Exposure Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
RikVera De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Sarah Parent
Go Forest The power of seeds

Tom Maes
O2O Bikes Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
wimvemeulen De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden
