Spreker

Michelle Dassen

Product owner

Michelle maakte na haar studies communicatie maar en PR de overstap naar tech. Ze startte in een marketingrol bij Flexmail in 2011, waar ze vandaag als Product owner verantwoordelijk is voor de productontwikkeling van Flexmail binnen de team.blue groep. 

De rode draad doorheen haar carrière: inspelen op noden van mensen. Ze schrijft en spreekt over strategie, content, teamcommunicatie, product management en (e-mail)marketing.

 

 

Wanneer

10u40 - 11u10

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Van AI-gedreven tools en slimme tips tot baanbrekende workflow-hacks: ontdek hoe je jouw proces kunt stroomlijnen, razendsnel pakkende content naar jouw lezers kunt brengen en het succes van je campagnes naar nieuwe hoogten kunt tillen. 

Verken met ons:

  • Hoe je de juiste data analyseert
  • Welke geheime tips en trucs je nog aan jouw arsenaal kunt toevoegen om jouw campagnes te laten schitteren
  • Hoe je met slimme tactieken en tools jouw doelgroep sneller en effectiever kunt bereiken, en hen kunt betoveren met betekenisvolle content die raakt en resoneert.

 

Bestel jouw Early Bird ticket voor 7 september

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Femke Helon
3Motion

De kracht van print in een digitale wereld

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd het #1 sustainable lovebrand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

* De inhoud van de sessie wordt later bekend gemaakt *

Yannick De Smedt
OMcollective

Marketeer erger je niet. Het ideale marketingplan to the rescue!