Spreker

Eline De Munck

Founder

Eline De Munck: van mediafiguur naar succesvolle ondernemer

 

Eline De Munck (°1988) begon haar carrière in de media, maar vond haar ware passie in ondernemen. In 2015 richtte ze Odette Lunettes op, een high-end brillenmerk dat intussen internationaal succes kent.

Met een scherp oog voor merkstrategie en design groeide Odette Lunettes uit tot een gevestigde naam in vele landen. Odette Lunettes investeert in de groei en verdere expansie van het bedrijf.

Haar ondernemersmentaliteit draait om durf, innovatie en een lange-termijnvisie. Ze zoekt strategische samenwerkingen en denkt groot: haar ultieme doel is wereldwijde bekendheid. Door haar doorzettingsvermogen en strategisch inzicht is Eline een inspirerend rolmodel voor jonge ondernemers.

 

 

 

 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Brand met een smoel

Eline De Munck, oprichtster van het succesvolle brillenmerk Odette Lunettes, richt zich in haar inspirerende talk op het belang van een sterke merkidentiteit. Volgens haar is het cruciaal om niet alleen een goed inzicht te hebben in wie je klanten zijn, maar vooral om een helder beeld te hebben van wie jij zelf bent als merk. Die zelfkennis vormt de basis van een authentieke merkbeleving. Het is pas wanneer je als merk echt weet waar je voor staat en dit ook consequent weet uit te stralen in alles wat je doet, dat je een duurzame connectie kunt opbouwen met je doelgroep.

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf