Ontmoet de sprekers
Op OMconference krijg je insights van heel wat experts ter zake en leer je boeiende cases kennen. De sprekers brengen één voor één een boeiende kijk op wat valued marketing voor hen betekent en leggen uit hoe je er als marketing beslissingsnemer mee aan de slag kan.
Sarah Parent
Go Forest Ecohacks voor een betere toekomst
Erik Luijts
DataSynergy Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score
Harald Dumoulin
SmartPresentations Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant
Femke Helon
3Motion Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication
Gilles De Backer
Utopia Events Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”
Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead Een crash course in impactvolle impact
Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations Hoe verder?
Saskia Van Uffelen
Agoria Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf
Tim Verheyden
VRT NWS Trap niet in de val van fake news!
Stef Verbeeck
Pavlov Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten
Kristof Windels
Wavemakers PR as an effective branding tool
Michelle Dassen
Flexmail E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen
Lise Conix
Schoenen Torfs Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.
Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips Inclusie op de werkvloer en branding
Ann Maes
FLRISH Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal
Lieven Scheire
Comedian & science communicator Artificiële Intelligentie (A.I.)
Alexander Hoogewijs
SiteManager NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement
ianka fleerackers
Thought Leaders Academy & Own Your Story Agency Own your story. Or someone else will.
Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University Why Innovation Fails and the 7 keys to success
Rick van der Wal
Trustpilot Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?
Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.
Els Breugelmans
KU Leuven Alles moet online? Of toch niet?
Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab 10 mythes in retail (design)
Johan Van Mol
No-Kno Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data
Pieter Van Peteghem
Antenna Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit
Marc Boon
AV-image Intelligentie: menselijk boven artificieel
Ellis Oosterlinck
Tailpage De toekomst van contentcreatie in tijden van AI
Jonathan Loeys
OMcollective Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.
Renout van Hove
GrowthAgent Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.
Tim De Witte
Hello Archie Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up