Spreker

Erik Luijts

Research director

Erik Luijts is Research Director bij DataSynergy. Met 30 jaar ervaring in marktonderzoek bij meerdere gerenommeerde onderzoeksbureaus helpt hij bedrijven scherpere vragen te stellen en betere beslissingen te nemen. Ook als presentatiecoach leert hij professionals inzichten omzetten in impactvolle verhalen.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Marktonderzoek is ingrijpend veranderd. AI, DIY-tools en solution providers rukken op, terwijl klassieke bureaus terrein verliezen. Maar wie denkt dat onderzoek overbodig wordt, vergist zich. Marktonderzoek is net overal, en dat zorgt voor weer nieuwe uitdagingen. In deze keynote tonen Erik Luijts en Hans Verhoeven hoe échte meerwaarde vandaag ontstaat: door het stellen van messcherpe vragen, respondenten zoals jijzelf te respecteren én inzichten om te zetten in verhalen die beslissingen sturen. Slimmer onderzoek, niet altijd bliksemsnel of supergoedkoop.

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf