Spreker

Kristof Windels

Strategic director

Kristof Windels is als communicatiestrateeg gepokt en gemazeld in alles wat met communicatie te maken heeft. Na een journalistieke carrière van 12 jaar (De Morgen, VRT) werd hij woordvoerder en communicatiemanager. In januari 2019 startte Kristof bij Skinn Branding Agency als merkstrateeg. Midden 2020 ging hij aan de slag als Strategic Director bij het PR- en communicatiebureau Wavemakers. Kristof weet als geen ander hoe een verhaal in elkaar hoort te zitten, en hoe je dat verhaal brengt bij de juiste doelgroepen.
 

 

Wanneer

14u00 - 14u30

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Employer branding = reputation management = PR

Goede PR verhult het verhaal achter een organisatie. Het geeft inzicht in de cultuur van die organisatie, het toont de vrouw of man aan het hoofd, de ideeën die in hun hoofd hangen en wat voor fantastische dingen daaruit voortkomen. Goede PR bouwt geloofwaardigheid, vertrouwen en dus een reputatie op. Daarom is PR een onmisbaar luik bij elk plan rond employer branding. Want wie een job zoekt, zoekt een plek waar de basis goed zit. Waar het verhaal voor hem of voor haar klopt, waar ze voldoening van krijgen, waar ze trots op kunnen zijn. Een plek die zorgt voor zekerheid en stabiliteit ook, waar het fijn is om te vertoeven. Een (werk)plek met een goede reputatie, dus.
 

Bestel jouw Early Bird ticket voor 7 september

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Femke Helon
3Motion

De kracht van print in een digitale wereld

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd het #1 sustainable lovebrand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Michelle Dassen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

* De inhoud van de sessie wordt later bekend gemaakt *

Yannick De Smedt
OMcollective

Marketeer erger je niet. Het ideale marketingplan to the rescue!