Spreker

Olivier Lefèvre

Director talent advisory

 

  • 16 Jaar bij Randstad: een pad van leiderschap en innovatie
    • Met 16 jaar ervaring bij de Randstad Group heeft Olivier verschillende leidinggevende rollen vervuld, variërend van het aansturen van commerciële teams tot het realiseren van innovatieve projecten, zoals de uitbouw van een sales support cel. Zijn trackrecord toont leiderschap en een constante drang naar vernieuwing.
  • Randstad inspirator: Oliviers rol in employer branding & personal branding
    • Als lead consultant bij Randstad advisory services is Olivier een drijvende kracht achter employer branding. Samen met Jan Denys, de grondlegger van de jaarlijkse employer brand-studie, heeft Olivier niet alleen strategieën ontwikkeld, maar ook workshops georganiseerd voor zowel privé- en overheidsbedrijven als diverse talentgroepen. Zijn betrokkenheid maakt hem een waardevolle bron van inspiratie en expertise.

Wanneer

10u40 - 11u10

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Een sterk werkgeversmerk komt niet vanzelf. Het brengt immers heel wat vraagstukken bij elkaar: wat is het talent dat ik nodig heb vandaag? Welk talent is al aanwezig? En wat zijn de talenten voor morgen? Een steeds schaarser wordende arbeidsmarkt en de versnelde digitale evolutie dwingt bedrijven om in de ring te stappen en de strijd aan te gaan om het (gewenste) talent aan te trekken én te behouden. Bovendien heeft vandaag de kandidaat de keuze. Kandidaat is royalty! Dus hoe zorg ik ervoor dat ik als werkgever waargenomen, geapprecieerd en gekozen word door de kandidaat? En niet te vergeten: hoe zorg ik ervoor dat ze ook blijven? Tijdens een interactieve sessie bekijken we samen hoe we mogelijke roadblocks kunnen wegwerken op weg naar een duurzame talentenorganisatie op maat van jouw eigen realiteit.

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term