
Spreker
Ann-Sophie Libbrecht
Ann-Sophie is innovation manager bij Ads & Data, een unieke alliantie tussen mediabedrijven Mediahuis en Play Media en telecombedrijven Telenet en Proximus. Als master in de handels- en consulaire wetenschappen heeft zij haar media-ervaring vooral opgebouwd in TV. In 2017 zette ze bij Play Media haar schouders mee onder de lancering van Addressable TV, als eerste broadcaster op het Europese continent. Momenteel staat ze als data-expert de sales teams van Ads & Data bij in hun contacten met adverteerders en media agencies en bouwt ze mee aan innovatieve en creatieve data partnerships.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie
Nu third-party cookies verdwijnen, wordt first-party data belangrijker dan ooit. Tijdens deze talk ontdek je hoe je met closed-loop measurement jouw doelgroep gerichter bereikt én precies meet wat je campagnes opleveren, online én in de winkel. Dankzij sterke lokale merken Play 4, Nieuwsblad.be, Standaard.be, Sporza.be en GoPlay, en veilige data clean room-technologie ontsluiten we waardevolle inzichten over mediagedrag en profielen. Laat je inspireren door concrete use cases. We tonen je hoe je deze technieken zelf inzet voor meer impact en rendement.