Spreker

Ann-Sophie Libbrecht

Innovation manager

Ann-Sophie is innovation manager bij Ads & Data, een unieke alliantie tussen mediabedrijven Mediahuis en Play Media en telecombedrijven Telenet en Proximus. Als master in de handels- en consulaire wetenschappen heeft zij haar media-ervaring vooral opgebouwd in TV. In 2017 zette ze bij Play Media haar schouders mee onder de lancering van Addressable TV, als eerste broadcaster op het Europese continent. Momenteel staat ze als data-expert de sales teams van Ads & Data bij in hun contacten met  adverteerders en media agencies en bouwt ze mee aan innovatieve en creatieve data partnerships.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Nu third-party cookies verdwijnen, wordt first-party data belangrijker dan ooit. Tijdens deze talk ontdek je hoe je met closed-loop measurement jouw doelgroep gerichter bereikt én precies meet wat je campagnes opleveren, online én in de winkel. Dankzij sterke lokale merken Play 4, Nieuwsblad.be, Standaard.be, Sporza.be en GoPlay, en veilige data clean room-technologie ontsluiten we waardevolle inzichten over mediagedrag en profielen. Laat je inspireren door concrete use cases. We tonen je hoe je deze technieken zelf inzet voor meer impact en rendement.

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf