Spreker

Francis Huysman

E-commerce manager

Francis Huysman is al 6 jaar verantwoordelijk voor de e-commerce bij WEBA. WEBA verkoopt meer dan 10.000 artikelen en heeft ook een aantal fysieke winkels in België. Dus als jij je huis gezellig hebt gemaakt met WEBA-meubels in deze afgelopen periode, dan is er een grote kans dat je met het werk van Francis te maken hebt gehad.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Bij WEBA meubels sleuren ze kortingen en klantvriendelijkheid de voordeur binnen. Met vier winkels en een bloeiende webshop combineert WEBA discountprijzen met een stevige service. Nog altijd een familiebedrijf, maar met een digitale mindset.

WEBA hecht een enorme waarde aan wat klanten te zeggen hebben. Reviews zijn geen eindpunt na een aankoop, maar het begin van iets beters. Van Google tot de winkelvloer, van nieuwsbrief tot check-out: klantfeedback is overal aanwezig. Dat voelen klanten en dat merk je in de resultaten. 

Ontdek hoe WEBA samen met Trustpilot reviews optimaal gebruikt in de marketing en e-commerce.

 

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf