Spreker

Hans Verhoeven

General director

Hans Verhoeven is algemeen directeur van Bilendi Belgium. Hij kent de markt van online datacollectie en consumentenpanels als geen ander en deelt inzichten over datakwaliteit en responsgedrag. Vanuit zijn ervaring helpt hij merken de juiste doelgroep te bereiken op de juiste manier, als basis voor impactvol marktonderzoek.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Marktonderzoek is ingrijpend veranderd. AI, DIY-tools en solution providers rukken op, terwijl klassieke bureaus terrein verliezen. Maar wie denkt dat onderzoek overbodig wordt, vergist zich. Marktonderzoek is net overal, en dat zorgt voor weer nieuwe uitdagingen. In deze keynote tonen Erik Luijts en Hans Verhoeven hoe échte meerwaarde vandaag ontstaat: door het stellen van messcherpe vragen, respondenten zoals jijzelf te respecteren én inzichten om te zetten in verhalen die beslissingen sturen. Slimmer onderzoek, niet altijd bliksemsnel of supergoedkoop.

Geniet nog tot 2 juli van super early bird tarief