Spreker

Kristel Vanderlinden

Toekomststrateeg

Kristel Vanderlinden is toekomststrateeg, auteur van EVAlutie en oprichter van FutureKind. Ze onderzoekt culturele trends, shifts en creëert merk- en innovatiestrategieën met langetermijnvisies voor bedrijven en organisaties. Daarnaast is ze de eerste femtech futurist van het land en helpt ze investeerders en bedrijven meer vrouwgerichte innovaties te creëren.

 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

In haar talk EVAlutie brengt Kristel Vanderlinden een krachtig en hoopvol toekomstverhaal. Ze toont hoe vrouwelijke innovatiekracht een enorme economische én maatschappelijke hefboom kan zijn. Niet als tegenreactie op het bestaande, maar als waardevolle aanvulling die zorgt voor vernieuwing, groei en meer relevantie.

Met haar concept ROFI – Return on Female Investment – laat ze zien hoeveel onbenut potentieel er nog ligt. Van zorg tot technologie, van mobiliteit tot welzijn: vrouwelijke perspectieven openen nieuwe markten, betere oplossingen en duurzame vooruitgang.

EVAlutie is een inspirerende oproep aan vrouwen én mannen om samen te bouwen aan een inclusieve en spannende toekomst vol mogelijkheden.

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf