
Spreker
Nele Vanhecke
Nele Vanhecke is een ervaren sales- en advertisingprofessional met een achtergrond aan zowel de bureau-, adverteerders-, als publisherzijde. Vandaag leidt ze de uitbouw van bol Retail Media in België, waar ze merken en agencies begeleidt vanuit een diep begrip van de lokale markt én consument. Gedreven door inzicht en impact bouwt ze bruggen tussen marketing, strategie en business, met de consument als constante factor.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Shaping the future of retail media
Met meer dan 13,7 miljoen klanten, 112 miljoen maandelijkse bezoeken en 47 miljoen producten is bol het #1 retailplatform in Nederland en België. Door deze unieke marktpositie bieden we volledige funnel-ervaringen: we creëren vraag; beïnvloeden die én zetten die om in conversies. Hoe bol Retail Media dat doet en hoe jouw bedrijf er baat bij heeft? Dat vertelt Nele Vanhecke tijdens deze sessie.
Daarbij benadrukt ze het overbruggen van trade en marketing om verkoop te stimuleren en duurzame merkwaarde op te bouwen.
bol Retail Media onderscheidt zich als een essentieel kanaal binnen het veranderende landschap, zeker nu digital commerce blijft groeien.