Spreker

Nele Vanhecke

Sales manager retail media België

Nele Vanhecke is een ervaren sales- en advertisingprofessional met een achtergrond aan zowel de bureau-, adverteerders-, als publisherzijde. Vandaag leidt ze de uitbouw van bol Retail Media in België, waar ze merken en agencies begeleidt vanuit een diep begrip van de lokale markt én consument. Gedreven door inzicht en impact bouwt ze bruggen tussen marketing, strategie en business, met de consument als constante factor.

 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Shaping the future of retail media

Met meer dan 13,7 miljoen klanten, 112 miljoen maandelijkse bezoeken en 47 miljoen producten is bol het #1 retailplatform in Nederland en België. Door deze unieke marktpositie bieden we volledige funnel-ervaringen: we creëren vraag; beïnvloeden die én zetten die om in conversies. Hoe bol Retail Media dat doet en hoe jouw bedrijf er baat bij heeft? Dat vertelt Nele Vanhecke tijdens deze sessie. 

Daarbij benadrukt ze het overbruggen van trade en marketing om verkoop te stimuleren en duurzame merkwaarde op te bouwen. 

bol Retail Media onderscheidt zich als een essentieel kanaal binnen het veranderende landschap, zeker nu digital commerce blijft groeien.

 

 

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf