Spreker

Pieter Serraris & Michel De Baer

Website- en SEO-expert & CEO en oprichter

Pieter Serraris, Website- en SEO-expert bij OMcollective
Pieter heeft al meer dan 15 jaar ervaring in communicatie, SEO en website-optimalisatie. Hij is gepassioneerd door alles wat met zichtbaarheid en gebruiksvriendelijkheid (UX) te maken heeft. Pieter helpt bedrijven om op de juiste plekken gevonden te worden en verwerkt nieuwe trends zoals GEO en AI search in zijn aanpak.

Michel De Baer, CEO en oprichter van OMcollective
Michel startte OMcollective ruim 15 jaar geleden. Wat ooit begon met focus op SEA en SEO, groeide uit tot een bureau dat continu meegroeit met de veranderende marketingwereld. Nu zet hij met evenveel enthousiasme in op GEO, omdat hij gelooft in de kracht ervan voor lokale merkzichtbaarheid.
 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

AI-tools zoals ChatGPT, Perplexity en Google’s AI Overviews zetten het klassieke zoek- en klikgedrag op z’n kop. Antwoorden verschijnen direct in de zoekresultaten, waardoor verkeer naar je site afneemt. Wat betekent dat voor je SEO-strategie?

In deze talk ontdek je hoe Generative Engine Optimization (GEO) jouw zichtbaarheid kan vergroten in AI-gedreven zoekopdrachten. Geen vervanging van SEO, maar een cruciale aanvulling.

We belichten:

  • Wat GEO is, en is het écht iets anders dan SEO? 
  • De AI-tools die in België nu het verschil maken en welke eraan komen
  • Impact op organische zichtbaarheid én SEA-campagnes
  • Hoe je prestaties in generatieve engines meet en opvolgt
  • Tactieken om jouw merk zichtbaar te houden als bron in AI-antwoorden

 

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf