Spreker

Sven Hubin

Co-founder

Marketeer in een hr-wereld.

Op de grens van marketing en hr gebeuren mooie dingen. Een bedrijf is zo sterk als zijn medewerkers. Sven zijn avontuur binnen hr startte in employer branding, vanwaar hij snel de andere aspecten van hr mocht ontdekken. Vanuit employer branding maak je je organisatie sterker als werkgever naar de buitenwereld. Maar dat start intern, want daar zorgt employer branding voor een sterker gevoel van betrokkenheid bij je medewerkers. En precies die sterkere betrokkenheid leidt naar sterkere bedrijfsresultaten.

 

 

Wanneer

11u20 - 11u50

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Employer branding is slechts één van de elementen in de hr-marketingmix, maar het is zeker niet het enige aspect. Daarom is het beter om te spreken van ‘employer marketing’. Hoewel employer branding zijn wortels in marketing heeft, moet het strategisch worden geleid door HR. Alleen door een nauwe samenwerking tussen marketing en HR kan er een authentiek werkgeversmerk worden gecreëerd.

Een sterk en duurzaam werkgeversmerk speelt in op de behoeften van zowel huidige als potentiële medewerkers, maar ook op die van het bedrijf zelf. Deze laatste stakeholder krijgt vaak te weinig aandacht, terwijl het essentieel is om employer branding tot een strategische bedrijfsprioriteit te maken.

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term