Spreker

Taha Riani

Cultuurstrateeg

Taha Riani is cultuurstrateeg, spreker en oprichter van Culture Makers, een onderzoeksstudio die merken helpt om cultureel relevanter te worden. Met meer dan tien jaar ervaring in inclusieve communicatie, media en gedragsverandering, vertaalt hij complexe maatschappelijke thema’s naar strategische inzichten voor bedrijven en organisaties. Hij stond op de Forbes 30 Under 30-lijst en schreef het boek ‘Kan ik dat nog wel zeggen?’ over polarisatie en inclusie.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Ze spreken meerdere talen, switchen moeiteloos tussen culturen en bepalen de sfeer op straat, online en in de klas. In Vlaanderen is het aandeel jongeren met een migratieachtergrond in twintig jaar verdubbeld: van 19% naar 41%. In Brussel is dat zelfs 83%. Toch voelen velen zich nog steeds bekeken als ‘de ander’. Terwijl hun aantal groeit, daalt het vertrouwen in media, merken en beleid. In-between is the new mainstream. Wie relevant wil blijven, moet begrijpen hoe deze generatie leeft, voelt en bouwt aan de toekomst.

Geniet nog tot 2 juli van super early bird tarief