Spreker

Tim Berghmans

Partner

Met een achtergrond als fiscalist en ervaring in de event-, vastgoed- en marketingwereld ontwikkelde Tim een unieke kijk op ondernemerschap en organisatiecultuur. 

Als COO van marketingbureau Marbles stond hij 7 jaar mee aan het roer van een radicale transformatie: van klassiek bureau naar zelfsturende organisatie. Denk aan onbeperkt verlof en je eigen loon kiezen. Dat lef leverde niet alleen een sterke bedrijfscultuur op, maar ook een reputatie als topwerkgever.

Vandaag ondersteunt, motiveert en activeert Tim andere organisaties om cultuur niet als bijzaak, maar als motor van hun business te zien.

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf.

Iedereen heeft het over bedrijfscultuur, maar wat ís het nu eigenlijk? Wat doet het met je organisatie? En hoe verander je het als het niet klopt?

Bedrijfscultuur wordt vaak gezien als een middel om mensen aan te trekken of te houden, maar het is veel fundamenteler dan dat. Zonder de juiste cultuur is duurzame groei gewoonweg niet mogelijk.

Maar hoe geef je richting aan iets wat tegelijk onzichtbaar en allesbepalend is? In zijn sessie legt Tim Berghmans uit hoe je voor de juiste vibe zorgt om je purpose waar te maken. Geen theorie, wel herkenbare voorbeelden, scherpe inzichten en eerlijke verhalen uit de praktijk.

 

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Julie Veryser
Tony's Chocolonely

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie