Spreker

Julie Veryser

Global head of brand

Van het bouwen aan merken bij Procter & Gamble tot het vormgeven van wereldwijde merkverhalen bij Google en AB InBev: Julie leidt nu het wereldwijde merkteam van Tony’s Chocolonely in Amsterdam. Ze stuurt de strategie, campagnes en content aan om Tony’s missie te ondersteunen: het beëindigen van uitbuiting in de cacao-industrie. Als voorvechter van purpose-driven storytelling en challenger brands brengt Julie gedurfde ideeën tot leven, zowel op als buiten de werkvloer. Als ze geen campagnes aan het bedenken is, vind je haar waarschijnlijk met een margarita in de hand, zingend bij karaoke of juichend langs de Tour de France.

 

 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Tony’s Chocolonely, een impactbedrijf dat chocolade maakt

In mijn talk ga ik dieper in op het ontstaan van Tony's en hoe we een verschil maken in de cacao-industrie. Momenteel werken nog steeds zo'n 1,5 miljoen kinderen onder illegale omstandigheden in cacao, en daar wil Tony's een einde aan maken.

We doen dit door bewustwording te creëren over misstanden in de industrie, zelf het goede voorbeeld te geven en anderen te inspireren om te volgen. Bij Tony's pakken we alles net wat spraakmakender aan dan anderen.

Maar je hoeft geen Tony's Chocolonely te zijn om impact te hebben. Elk bedrijf kan verschil maken in zijn categorie. Hopelijk geeft deze talk je inspiratie die je kunt toepassen in je eigen industrie.

 

Geniet nog t/m 9 september van early bird tarief

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Ann De Bisschop
The Circle of Wellbeing

Van werkdruk naar werkgeluk

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Jouw 1st party data efficiënt inzetten in je marketingstrategie

Cedric Dumont
Red Bull

DEFY GRAVITY: “Unlocking the code of human performance”

Dries & Yuri
The Brand Guys

The UnAverage Keynote

Eline De Munck
Odette Lunettes

Brand met een smoel

Elisabeth Lucie Baeten

Coming soon

Erik Luijts
DataSynergy

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Felice Dekens
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Francis Huysman
WEBA

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Hans Verhoeven
Bilendi

Marktonderzoek is dood. Hoe moet het dan verder?

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Overtuigen met power en plezier

Jackie Janssen
Happy 2 Change

De mens het merk, AI-agents aan het werk?

Jef Willem
Onbespreekbaar

Wat vraagt Gen Z van werk en wat zegt dat over ons allemaal?

Jochen Boeykens
Skindr

De kracht van promotors: het groeiverhaal van Skindr.com, de grootste dermatologiekliniek van België

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Van automatische mail naar echte connectie: zo doe je dat

Kristel Vanderlinden
FutureKind

Het gigantische potentieel van vrouwelijke innovatie. Welkom in de Evalutie.

Michael Buelens
Typografics

On brand met Canva

Nele Vanhecke
bol.com

Shaping the future of retail media

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

Niet enkel sterretjes, maar echte stemmetjes: zo gebruikt WEBA reviews als groeiversneller

Pieter Serraris & Michel De Baer
OMcollective

SEO meets GEO: Zo blijf je zichtbaar in het AI-gedreven zoeklandschap

Shanice Engel
OONA/BAAS

Building brands on social through the power of creators

Taha Riani
Culture Makers

In-between is the new mainstream: waarom de toekomst van marketing draait om culturele intelligentie

Tim Berghmans
Amazing Cultures

Bedrijfscultuur, de onzichtbare baas in je bedrijf