OMconference logo

Spreker

Catrien Scheers

Ambassador of Fast Group

Catrien Scheers is licentiate in de communicatiewetenschappen (KUL). In 1993 startte ze als assistente van de lijnmanager in het familiebedrijf Fast Lines Belgium. Sinds 2003 staat ze aan het roer van de transportgroep. Sindsdien investeerde Fast Lines Belgium in shortsea schepen en in Fast Terminals in Ierland en Polen.

Vanuit eigen kantoren in Europa biedt Fast Lines multimodale totaaloplossingen voor logistieke vragen van haar klanten. Daarbij ‘ontzorgen’ ze hen op een duurzame wijze met een sterk geloof in een realistische toepassing van de 17 Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen (SDG’s).

Als enthousiaste promotor van haar sector ontving ze ‘ESPA Maritieme Award 2021’. Catrien is lid van WISTA en zetelt in de raden van bestuur van ASV (Antwerpse Scheepvaartvereniging) en Brabo Group en in de adviesraad van C-MAT.

Haar motto is middelen zijn belangrijk maar mensen maken het verschil!

 

 

 

Wanneer

12u10 - 12u30

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Catrien Scheers neemt als recente winnaar van de Maritime Logistics Award een ambassadeursrol op voor de maritiem-logistieke sector in België. Ze is de eerste om toe te geven dat ook de scheepvaartsector grote stappen moet zetten naar de leefbaarheid op deze planeet, maar tegelijk is ze een gepassioneerde pleitbezorgster dat dit niet kan gerealiseerd worden in isolement, maar wel in een heus bondgenootschap met andere sectoren…en met marketeers. In haar presentatie zet ze de uitdaging op scherp en schetst ze hoe de scheepvaartsector, en de hele distributieketen in ruimere zin, de (water)weg kan effenen naar duurzame groei, met de marketing professionals als bondgenoot.

Bestel nu jouw early bird ticket

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Charlotte Dhont
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Erik Luijts
DataSynergy

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
RikVera

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Sofie De Vlieger
Renewi

Green Marketing of Marketing for Green? Sustainable Marketing of Marketing for Sustainability? Of toch beide?

Tom Maes
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
wimvemeulen

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden