
Spreker
Jonathan Loeys
Jonathan Loeys is creative & brand strategist by day, “die van de Molmemes” by night.
Als kind had hij, zoals elke normale jongen, maar één droom: ooit geïnterviewd worden door de Flair.
Die droom ging in vervulling door een stevig aantal online memes, die over heel de wereld (of toch minstens in Vlaanderen) stevig gedeeld werden. Hij kwam in HLN, op tv, werd door Eric Goens bekroond tot "Held van het Internet" en werd zo een echte Z-list celebrity.
"Die paparazzi zijn vermoeiend, maar het hoort erbij," zei hij ooit bescheiden, tegen een journalist die geen flauw idee had wie hij was.
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.
Live, laugh, love: dé drie activiteiten die een prachtig leven garanderen. Tenminste, als we de deco van den Action mogen geloven.
Liven en loven, dat doe je maar in je vrije tijd, want in deze talk gaan we het hebben over die laugh. Want iedereen lacht graag. Tof, maar kan je ook humor toepassen in je marketing? En waarom zou je?
Hoe communiceer je op een manier die mensen doet lachen? Wat is grappig? Wat niet? En mogen we eigenlijk nog lachen, in zogezegde tijden van het wokespook?
Antwoorden op deze vragen krijg je in de talk, want hier is geen plaats meer. Ja, sorry. Het was 600 tekens maximu