OMconference logo

Spreker

Philip Vanassche

Bestuurder

Digitalisering, technologie en gezond verstand doen Philip zijn hart sneller kloppen.

Met dat hart staat hij mee aan het stuur van Korazon. De klanten zijn ondernemingen die digitalisering ernstig nemen. Samen met hen zoekt Philip naar opportuniteiten, denkt hij mee oplossingen uit en vertaalt die naar een digitale toepassing. Steeds met het oog op verbeterde resultaten. 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

De belangrijkste factor in het verkoopproces is productinformatie. Stap je een winkel binnen dan verwacht je dat de verkoper jou deskundige uitleg geeft. Koop je online dan wil je duidelijke, correcte en uitgebreide productinformatie zien.

De verklaring is eenvoudig: vertrouwen. Alleen wie vertrouwen heeft, die koopt. Omni-channel is geen keuze meer, maar een feit. Je moet overal aanwezig zijn met consistente en aangepaste productinformatie. Tijdens deze sessie krijg je een goede aanpak en voorbeelden uit de praktijk mee.

 

 

Bestel nu jouw super early bird ticket