OMconference logo

Dé marketing hoogmis voor elke marketing beslissingsnemer.

26.09.22

Elisabeth Center Antwerpen

duurzame  marketing

De dikwijls alarmerende impact van business op maat-schappij en milieu vraagt om een andere marketingaanpak. Vandaar dat we de laatste jaren een merkbare shift naar meer duurzame marketing zien. Je kan er als merk ook niet omheen. En als marketing decision makers spelen we daarin een zeer belangrijke rol tegenover ons merk en onze klanten. 

Maar, wat is duurzame marketing nu eigenlijk? Gaat dat 
over een duurzaam productaanbod? Of hoe we onze marketingmiddelen duurzamer moeten inzetten? 
Wat sustainable marketing precies is en hoe experten 
en merken daarmee naar buiten treden, dat kom je op maandag 26 september 2022 te weten tijdens de 4e editie van OMconference. 

Onze sprekers

Op OMconference krijg je insights van heel wat experts ter zake en leer je boeiende cases kennen. Je kan er onder meer luisteren naar talks van futuroloog Rik Vera, neuromarketeer Reinout Van Zandycke, onderzoeker Wim Vermeulen, Belofte van het Jaar Sarah Parent van Go Forest en merken zoals Too Good to Go en O2O Bikes. Zij brengen één voor één een boeiende kijk op wat duurzame marketing voor hen betekent. 

#omconf22 In cijfers

00+

Marketing

decision makers

+
sprekers
tracks
+
partners

Onze Partners

Ontdek alle partners