OMconference logo

Spreker

Astrid Van Parys

Head of Sustainability

Astrid is als head of Sustainability Group verantwoordelijk voor de strategiebepaling rond duurzaamheid bij Colruyt Group. Zij ondersteunt de verschillende retailformules op vlak van Risk & Compliance, Intelligence en heeft een passie voor transitie- en ecosysteemdenken. Samen met tal van duurzaamheidsexperten in de groep wil ze duurzaamheid op een dienstbare en efficiënte manier toegankelijk maken voor elkeen.

 

Wanneer

15u10 - 15u30

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Omarm het Collectief

Colruyt Group is in de laatste decennia uitgegroeid tot een gediversifieerde organisatie met als unieke missie om duurzaame meerwaarde te creëren in retail. Retail kent een ruime interpretatie: van voeding tot heel uiteenlopende activiteiten zoals energie, gezondheid en fashion. Een boeiende onderneming die met beide voeten in tal van complexe ecosystemen staat. Benieuwd vanuit welke motivaties ze gericht investeren in al deze waardeketens? Of hoe ze relevantie creëren in een Collectief netwerk van ketenpartners, maatschappelijke en corporate stakeholders? Een uniek verhaal dat je niet mag missen!

Bestel nu jouw early bird ticket

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Christophe Jauquet
Healthusiasm

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Erik Luijts
DataSynergy

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
RikVera

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Sofie De Vlieger
Renewi

Green Marketing of Marketing for Green? Sustainable Marketing of Marketing for Sustainability? Of toch beide?

Tom Maes
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
wimvemeulen

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden