Spreker

Jan Verlinden

Chief Lemonade Maker

Jan Verlinden besloot na 22 jaar zijn baan en internationale carrière als marketeer op te geven. Hij woonde en werkte in zes verschillende landen en op drie verschillende continenten maar vanaf eind 2017 ging hij terug naar zijn roots: de brouwerij van zijn ouders in Vlaams-Brabant en herlanceerde Ritchie, een traditionele Belgische limonade op basis van een oud familierecept.

 

Wanneer

-

Waar

Categorie

Placeholder

Talk

De Ritchie story

Jan zal het verhaal presenteren van de herlancering van Ritchie: de ambitie om zijn favoriete frisdrank te lanceren in een van de meest competitieve markten ter wereld. Jan deelt de moeilijke beslissingen die hij moest nemen en de uitdagingen om Ritchie scherp te positioneren met een beperkt budget. Dankzij zijn netwerk slaagt hij erin om het merk onder de aandacht te brengen via product placement in succesvolle tv-programma’s zoals The Masked Singer, Het Huis en De Slimste Mens. 

In zijn presentatie vertelt hij waarom het hebben van een verhaal zo belangrijk bij de lancering van je merk, het belang van naambekendheid op de groei van je merk, hoe als kleine speler naambekendheid genereren.

Bestel jouw Super Early Bird ticket voor 30 juni