Spreker

Thomas Smolders

Oprichter

Thomas Smolders is als kind in een bad vol nullen, eenen én letters gevallen, met dank aan een vader die spraaktechnologie programmeert en een moeder die met taal bezig is. De ideale combinatie voor een carrière als copywriter en digitaal strateeg!

Als techjournalist schreef hij meer dan 500 artikelen voor publicaties als De Tijd, De Standaard, De Morgen, Knack, Trends Magazine en De Correspondent. Hij is de auteur van het boek 'Achter Onze Schermen' en was de ghostwriter van 'Homo Digitalis', het boek van Google-topman Thierry Geerts. 

Met het creatief bureau Hartstikke, dat hij samen met Simon Pertz oprichtte, helpt Thomas bedrijven met hun branding, website en communicatie. Ze mikken voornamelijk op bedrijven in de techsector, media en entertainment of de onderwijssector. Onder andere Universiteit Antwerpen, VRT, ML6, Venly, Luminus, Agoria en Roularta zijn klant bij Hartstikke.

 

Wanneer

11u20 - 11u50

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Computer Club: next-level community building

Thomas Smolders is niet alleen de oprichter van het creatief bureau Hartstikke, maar samen met Frederik De Bosschere ook de presentator van Computer Club. Hun wekelijkse techpodcast is al meer dan een half miljoen keer beluisterd én heeft een zeer actieve community. In zijn talk deelt Thomas lessen én wijst hij op de valkuilen zodat ook bedrijven en organisaties hun fans of klanten actief kunnen betrekken. 

Bestel jouw Early Bird ticket voor 7 september

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Femke Helon
3Motion

De kracht van print in een digitale wereld

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd het #1 sustainable lovebrand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Michelle Dassen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

* De inhoud van de sessie wordt later bekend gemaakt *

Yannick De Smedt
OMcollective

Marketeer erger je niet. Het ideale marketingplan to the rescue!