OMconference logo

Spreker

Christophe Jauquet

Auteur en keynote speaker

Christophe Jauquet is een internationaal erkende auteur en keynote spreker. Hij is een visionair op het snijvlak van gezondheid, marketing en technologie die zijn expertise ontwikkeld heeft door samen te werken met merken zoals L'Oreal, Nestlé, Unilever en Pepsi. Vandaag inspireert Christophe Jauquet bedrijfsleiders om gezondheid en welzijn te integreren in de kern van hun bedrijf. Hij heeft een missie om de wereld gezonder en gelukkiger te maken, één bedrijfsstrategie per keer.

 

 

Wanneer

14u40 - 15u00

Waar

Queen Elisabeth Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Geen gezonde mensen op een zieke planeet

Mensen zijn meer dan ooit met duurzaamheid en ecologie bezig. Dit beïnvloedt vandaag ook het consumentengedrag. We zien dat steeds meer mensen kiezen voor duurzame merken. In deze keynote leer je hoe het belang van duurzaamheid voor consumenten ook nauw verweven is met dat van gezondheid. Klimaatsverandering is immers de grootste dreiging voor onze gezondheid. Als bedrijf is daarom belangrijk om steeds beide levensaspiraties mee te nemen in uw marketingstrategie.

Bestel nu jouw early bird ticket

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

The future of (No-) Code

Astrid Van Parys
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Catrien Scheers
Fast Lines

De scheepvaart als bondgenoot van de marketeer

Charlotte Dhont
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Claudia Verswyver
A.S.Adventure

Connection is key: before you speak, listen

Erik Luijts
DataSynergy

Wie moet volgens jou onze planeet redden? Zinvol vragen stellen over duurzaamheid voor betere beslissingen

Femke Helon
3Motion

Duurzame visuele communicatie – Yes we can!

Geert De Laet
icapps

Van customer intimacy naar planet intimacy

Gilles De Backer
Utopia Events

Events zonder duurzame toets? Verleden tijd.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Waarden, missie, visie en CSR in een boeiend en krachtig bedrijfsverhaal

Heleen Buldeo Rai
Université Gustave Eiffel in Parijs

Duurzame e-commerce, van aankoop tot bezorging

Katelen Perez T’Seyen
Flexmail

5 Manieren om je e-mailmarketing duurzamer te maken

Michel De Baer
OMcollective

Duurzame marketing is serious business.

Niels Vandecasteele
Sunday

The Community Building Blueprint: Scaling Word-Of-Mouth

Olivier François
Too Good To Go

Marketing in een Social Impact Company

Philip Vanassche
Korazon

Duurzame product experience verhoogt de conversie.

Pieter-Jan Vandevelde
Colruyt Group

Omarm het Collectief

Reinout Van Zandycke
Exposure

Overtuigende duurzaamheidscommunicatie

Rik Vera
RikVera

De nieuwe rol van marketing in de ecosysteem economie

Sarah Parent
Go Forest

The power of seeds

Sofie De Vlieger
Renewi

Green Marketing of Marketing for Green? Sustainable Marketing of Marketing for Sustainability? Of toch beide?

Tom Maes
O2O Bikes

Geen passie voor duurzaamheid

Wim Vermeulen
wimvemeulen

De planeet redden is een communicatie-uitdaging geworden