OMconference logo

Spreker

ianka fleerackers

Master in storytelling & personality branding en mentor for experts, executives & thought leaders

ianka fleerackers is expert in storytelling, personality branding en thought leadership . Ze is de founder van de Thought Leaders Academy en Own Your Story Agency waar experten en executives begeleid worden in het ontwikkelen van een duurzame publieke identiteit. 

Naast een succesvolle carrière als actrice in televisie, film en theater, werd ianka ook regisseur van theaterstukken, uitgever van korte verhalen, producent en presentator van eigen programma’s op radio en televisie. 
Ze modereert high- end conferenties rond marketing, technologie ondernemerschap en innovatie, is podcaster en host ook podcasts van corporates. 

Vandaag vind je haar op het podium terug als keynote spreker over personality branding en storytelling. 

In november 2023 komt haar negende boek uit “Own Your Story. Or Someone else will.”  bij Lannoo Campus. 
ianka schrijft haar naam bewust met kleine letters.

📷 Photo credits Sigi Hermans

Wanneer

13u50 - 14u20

Waar

Marble Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Own your story. Or someone else will.

Als ondernemers, leidinggevenden en professionals willen we allemaal een goede en sterke reputatie. En we willen ook dat ons bedrijf groeit en bloeit. Maar als die reputatie binnenskamers blijft en wordt bepaald door wat anderen over je zeggen zodra je de kamer hebt verlaten, kun je met lege handen komen te staan.

Wat je als professional nodig hebt, is dat je het gesprek kunt sturen in de richting die jij wilt.

Dat is waar personality branding om de hoek komt kijken.
Personality branding is het besturingssysteem van je reputatie.
Bovendien is het ook een goede start om persoonlijk thought leadership te ontwikkelen.

In haar boek (lancering nov 2023) legt ianka uit hoe je je reputatie kunt verzilveren met een personal brand en zelfs een thought leader kunt worden.

 

Bestel jouw regular ticket voor 2 oktober

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Alexander Hoogewijs
SiteManager

NFTs: De Game-Changer voor brand experience en fan engagement

Ann Maes
FLRISH

Do Tell – vind de D-spot in jouw duurzaamheidsverhaal

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ellis Oosterlinck
Tailpage

De toekomst van contentcreatie in tijden van AI

Els Breugelmans
KU Leuven

Alles moet online? Of toch niet?

Erik Luijts
DataSynergy

Een vertrouwensband smeden met je klanten: haal meer uit je Net Promoter Score

Femke Helon
3Motion

Bringing Brands to Life: The Power of Visual Communication

Gilles De Backer
Utopia Events

Purpose driven events : “What’s in it for you marketeer?”

Greet Dekocker
BeCommerce/SafeShops.be

Opportuniteiten en bedreigingen voor het Belgische E-commerce landschap.

Harald Dumoulin
SmartPresentations

Creëer waarde en impact bij jouw potentiële klant

Intro
OMcollective

Intro

Joachim De Vos
Living Tomorrow, TomorrowLab & Ghent University

Why Innovation Fails and the 7 keys to success

Johan Van Mol
No-Kno

Diversiteit & inclusie in marketing bekeken door de lens van data

Joke Claessen
Impact- en waardetransformatie lead

Een crash course in impactvolle impact

Jonathan Loeys
OMcollective

Marketing, mopjes, memes. Humor in communicatie.

Katelijn Quartier
Universiteit Hasselt – Retail Design Lab

10 mythes in retail (design)

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

PR as an effective branding tool

Lieven Scheire
Comedian & science communicator

Artificiële Intelligentie (A.I.)

Lise Conix
Schoenen Torfs

Van een marketingstrategie gedreven door sales, naar een marketingstrategie gedreven door onze missie en cultuur.

Lucas De Man
Company New Heroes / Biobased Creations

Hoe verder?

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Marc Boon
AV-image

Intelligentie: menselijk boven artificieel

Michelle Dassen
Flexmail

E-mail conversie killers en hoe je ze kan fixen

Pieter Van Peteghem
Antenna

Benefits before technics – De waarom, hoe en wat van de digitale weg vooruit

Renout van Hove
GrowthAgent

Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.

Rick van der Wal
Trustpilot

Doelgerichte marketing: moet jouw merk een standpunt innemen?

Sarah Parent
Go Forest

Ecohacks voor een betere toekomst

Saskia Van Uffelen
Agoria

Elk bedrijf wordt een digitaal bedrijf

Stef Verbeeck
Pavlov

Relatie Renaissance: Waarom merken moeten inzetten op emotionele en menselijke relaties met hun klanten

Tim De Witte
Hello Archie

Hello Archie van Belgische start-up naar Internationale scale-up

Tim Verheyden
VRT NWS

Trap niet in de val van fake news!

Welkom met koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Yasmien Naciri
Powered by Read My Lips

Inclusie op de werkvloer en branding