
Spreker
Renout van Hove
Renout werkt op het snijvlak van data-activatie, privacy, datamonetisatie en technologische innovatie. Mensen doen een beroep op hem om hen voor te bereiden op het komende decennium en om de perfecte opkomende storm van data-explosie, privacyrevoluties en de opkomst van platforms en ecosystemen te trotseren. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring met het laten groeien van grote bedrijven en het opstarten en opschalen van kleinere bedrijven tot een omzet van meer dan 1 miljoen EUR. Hij is geen man van theorie maar van praktijk. Hij heeft datagedreven transformaties geïmplementeerd en beheerd voor IT-bedrijven, wereldwijde retailers, verzekeringsmaatschappijen en consumentenmerken in België en daarbuiten. Voordat hij in 2014 naar Salesforce in België overstapte, bekleedde hij verschillende leidinggevende commerciële functies bij Dell. Vandaag, naast het zijn van een oprichtend partner van Growthagent, is Renout de auteur van Obsessed (2019), nog steeds het enige boek over Customer Data Platforms. Hij schrijft momenteel een nieuw boek over data-ecosystemen genaamd 'Vanity'. Hij kent zijn weg in datamodellen, datagedreven organisatieverandering, marketing, verkoop en servicetransformatie, funnelbeheer & conversieprestaties en klantbelevingsinnovatie. Daarnaast heeft hij ook veel technische kennis. Hij werkte meer dan 10 jaar met salesforce.com ecosystemen, implementeerde actief HubSpot met GrowthAgent als officiële HubSpot-partner, en voerde leveranciersselectieanalyses uit in verschillende contexten. Hij is een toonaangevende autoriteit op het gebied van customer data platforms (CDP) en werkt momenteel intensief aan de zakelijke kant van AI-transformatie. Renout heeft ook Ahold Delhaize bijgestaan bij het veranderen van de organisatie en het adviseren van senior leiderschap over nieuwe teamstructuren om snellere innovatie mogelijk te maken, waardoor de organisatie technologieën beter kan benutten voor hyperpersonalisatie – en optimaliseert hoe de merken klanten herkennen
Wanneer
Waar
Categorie
Talk
Ontketen de kracht van Data Clean Rooms om je eigen Google empire op te bouwen.
Het is niet de Metaverse die het komende decennium zal dicteren. Maar hoe je je digitale universum buiten de muren van je bedrijf kunt uitbreiden, dat zal het verschil maken. Terwijl velen van ons nog steeds proberen te begrijpen hoe we een Customer Data Platform kunnen gebruiken om first-party data te benutten en te activeren, is de Data Clean Room de volgende grote golf die onze Martech-stacks zal raken. Data clean rooms zijn beveiligde, privacy-compatibele omgevingen die zijn ontworpen om het gecontroleerde delen en verwerken van gevoelige gegevens tussen meerdere partijen te vergemakkelijken. Deze virtuele ruimtes stellen adverteerders, uitgevers en andere belanghebbenden in staat om gegevens te analyseren en te verwerken terwijl ze zich houden aan privacyvoorschriften en de privacy van gebruikersinformatie beschermen.
Door een veilig platform te bieden, stellen data clean rooms organisaties in staat waardevolle inzichten te verkrijgen zonder de privacy in gevaar te brengen. Een must-attend keynote als je echt de kracht van je gegevens wilt ontketenen. Inspirerend, maar ook met bruikbare inzichten over hoe je kunt beginnen.