Spreker

Jaan Dekempeneer

CMO

Al meer dan 6 jaar zie je Jaan Dekempeneer aan het werk in het postgraduaat digitale marketing als gastdocent en jurylid. Met een achtergrond in performance marketing bij VakantieVeilingen en DPGMedia, kijkt Jaan dan ook net iets anders naar lovebrands.

Na een periode als head of brand bij Napoleon Sports & Casino, belandt Jaan als chief marketing officer (CMO) bij Planet B. Wat voor velen als een 180° draai lijkt, is voor hem heel natuurlijk, want ethisch en verantwoord communiceren staat altijd al centraal in zijn uitvoering.

Goesting om wat bij te praten? Babbel dan ook met Jaan over zijn liefde voor hospitality of stand-up comedy en je bent vertrokken voor een hele avond.

Naast productontwikkelaar is Planet B een intern marketing agency dat haar merken in de markt zet onder het motto: “Be the change”.

 

 

Wanneer

12u00 - 12u30

Waar

Darwin Hall

Categorie

Placeholder

Talk

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

In 2023 schonk Planet B met al zijn merken meer dan 65.000 euro aan goederen aan verschillende goede doelen tegen hygiëne-armoede. Dat bedrag willen we dit jaar minstens verdubbelen. 

Wondr.care (Planet B) is, zacht uitgedrukt, een merk om in de gaten te houden. Op 6 maanden tijd openden ze een winkel in Gent én een op de Meir, die beide meteen rendabel waren. 

De why van Wondr.care start in het product en zet zich verder in onze marketing. Op die manier slagen we erin om op 3 jaar tijd een nummer 1 sustainable lovebrand te worden voor onze doelgroep. Jaan vertelt je met plezier hoe het merk dat deed.

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vince Buyssens
Starhaven

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term