Spreker

Vince Buyssens

Creative digital strategist

Vince is creatief digitale strateeg die al meer dan tien jaar de getijden van digitale verandering navigeert. 

Via zijn agency Starhaven fungeert hij als een noorderster, die bedrijven gidst langs de platformen, algoritmes en subculturen die onze samenleving vormgeven.

Zijn aanpak bestaat uit een unieke combinatie van creatieve digitale strategie, community building & PR die al tal van unieke campagnes en strategieën hebben voortgebracht voor klanten en agencies zoals Tool of North America, Loop Earplugs en Toerisme Vlaanderen.

Momenteel werkt hij fulltime voor Loop Earplugs als AI Specialist waar hij verantwoordelijk is voor alles rond AI Learning & Development, het bouwen van custom pipelines voor creatieve assets en het algemeen inspireren over de impact van technologie op cultuur.
 

 

 

Wanneer

10u00 - 10u30

Waar

Okapi Room

Categorie

Placeholder

Talk

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

AI is de rekenmachine voor de creatieve geest

Onder dit adagium doorkruist Vince al bijna twee jaar de brede creatieve sector om te tonen hoe generatieve AI tornt aan de fundamenten van copywriting, strategie, creatie en project management. 

Tijdens zijn talk legt Vincent niet enkel uit hoe hij ChatGPT en Midjourney héél praktisch heeft geïntegreerd in de cultuur en werkprocessen van o.a. Loop Earplugs, maar ook hoe je de impact van AI op productiviteit, efficiëntie & creativiteit kan meten.


 

 

Sold out - geen tickets meer beschikbaar

Deze sprekers vind je misschien ook interessant?

Aline Fobe
Golazo Energy

Succesvolle employer branding: de inside-out job

Ann-Sophie Libbrecht
Ads & Data

Cristal verdubbelt haar bereik dankzij een optimale datastrategie

Average Rob
@averagerob

Stop working, start creating

Carolien Van Den Bosch
Better Minds at Work

C-level Mindset. De essentiële skills om van jou een toppresteerder te maken.

Corinne Verstraete
Google

De AI-revolutie: van sciencefiction tot werkelijkheid

Dado Van Peteghem
Imagin3 Studio

Winning in the age of Abundance - Boek succes in het tijdperk van overvloed

Drinks - Atrium
OMcollective

Drinks - Atrium

Ender Scholtens
Gossip Guy Studios

How to navigate Gen Z: authentieke merkstrategieën ontwikkelen

Harald Dumoulin
SmartPresentations

De kracht van storytelling

Helena Vandenbulcke
Tailpage

Lokale SEO: niet enkel voor de bakker om de hoek

Isabel Verstraete
The CARE Principle

How to grow your organization with purpose, care and clarity

Jaan Dekempeneer
WONDR.care

Hoe Wondr.care op 3 jaar tijd de #1 sustainable love brand werd

Jan Verlinden
Ritchie

De Ritchie story

Katelen Perez T'Seyen
Flexmail

Hoe maak je het leven van een e-mailmarketeer gemakkelijker?

Koffie & versnaperingen - Atrium
OMcollective

Welcome - Atrium

Korte pauze
OMcollective

Korte pauze

Kristof Windels
Wavemakers

Employer branding = reputation management = PR

Leslie Cottenjé
Codit

Voorbij de AI-hype – wat wil je als organisatie bereiken?

Luk Dewulf
Kiezen voor talent

Gelukkige medewerkers. Schitterende resultaten. Kiezen voor talent.

Lunch & networking
OMcollective

Lunch & networking

Maarten Clochet
OMcollective

A heart for HR with a marketing mindset. Hoe marketing en hr elkaar versterken.

Michael Schack
Michael Schack

Generation remix

Olivier Lefèvre
Randstad Group Belgium

(H)erkenning en positieve beleving van de werkgeversbelofte. Wees niet uniek, maar authentiek.

Olivier-César De Clercq
Trustpilot

De kracht van reviews: van data tot emotie

Stijn Ilsen
Andromeda Services

Moonshot Mindset: Achieving the Extraordinary

Sven Hubin
#ZigZagHR

Employer branding: de kracht van hr in de marketingmix

Thomas Smolders
Hartstikke

Computer Club: next-level community building

Verwelkoming en introductie - Queen Elisabeth Hall
OMcollective

Introductie door Michel De Baer & Yannick De Smedt

Vincent Pierquet
TikTok

Welkom in de AI-gedreven toekomst van TikTok

Yannick De Smedt
OMcollective

7 important lessons for marketers to succeed in the short & long term